2021 m. projektai
2021-08-30Nuo rugsėjo 1 d.
2021-08-312019 metų gruodžio mėnesį startavęs Erasmus+ programos strateginės partnerystės projektas „Teachersway – teaching kids different non-formal activities“ (liet. „Mokytojo kelias – mokome vaikus pasitelkdami neformalius ugdymo metodus“), projekto numeris 2019-1-FR01-KA204-062845, įsibėgėjo. Druskininkų jaunimo užimtumo centras 2020 – 2022 metų laikotarpyje bendradarbiaudamas su partneriais iš Prancūzijos, Makedonijos, Italijos, Estijos ir Rumunijos gilinasi į švietimo sistemos specifikas skirtingose partnerių šalyse.
Antrasis partnerių susitikimas
2021 m. rugpjūčio 24-26 dienomis Druskininkų jaunimo užimtumo centro direktorė Aušra Nedzinskienė dalyvavo partnerių susitikime Taline (Estijos Respublikoje). Šio susitikimo metu buvo aptarti pirmojo etapo pasiekti rezultatai bei nagrinėtos ekspertų įvertintos išvados.
Pirmojo etapo rezultatus pristatęs projekto koordinatorius, Nusret Iseini, pasidžiaugė, kad ekspertai vertindami projektą skyrė aukštus balus. Susitikimo metu aptartos ekspertų išsakytas pastabos, susitarta dėl jų korekcijos bei numatytos tolimesnės projekto veiklos.
Projekto tinkapis
Stebėkite naujienas projekto Facebook puslapyje
Projektas „TeachersWay“ grindžiamas švietimo srityje dirbančių mokytojų, mokytojų asociacijų ir valstybinių bei privačių organizacijų poreikiais ir rekomendacijomis. Todėl mūsų projekto tikslas yra aktyviai įtraukti mokytojus į savo mokinių ugdymo procesą rengiant ir vykdant įvairias popamokines veiklas, pvz. namų mokymas / namų ugdymas, alternatyvios mokyklos, veikla po pamokų, individualus mokymasis, pan.
Projekte keliami uždaviniai:
1. Išanalizuoti esamą situaciją ir galimybes popamokinėms veikloms 6 skirtingose šalyse.
2. Sukurti pagalbinį įrankį mokytojams, kuris padėtų organizuoti įvairias popamokines veiklas.
3. Sukurti mokymosi platformą mokytojams, tėvams, su vaikais ir jaunimu dirbantiems asmenims, kurioje būtų pateikti neformalaus ugdymo metodai.
4. Skatinti mokytojų, tėvų ir kitų su vaikais ir jaunimu dirbančių asmenų įsitraukimą į jų mokymosi procesą.