Paskaita apie video meną ir režisūrą
2016 spalio 2
Diskoteka jau spalio 7 d!
2016 spalio 6
Rodyti viską

JUC 3×3 Krepšinio turnyro 2016 informacija

Krepšinio turnyras 3x3

Kol kaulai dar nevisiškai sušalo ir nespėjo prisnigti į sportbačius, spalio 8 d. jūsų laukia JUC’o 3×3 KREPŠINIO TURNYRAS! Komandų skaičius ribotas, kadangi po SLAM DUNK’ų ir TOMAHAWK’Ų kupinos vasaros teturime vieną krepšinio lanką… Tą progą skelbiama akcija „SUMESDAMI KAŠIO SUMETAM ANT KAŠIO“ – simbolinė registracijos turnyre auka – 1 Eur iš kiekvieno dalyvio (3 Eur iš komandos) bus panaudota naujo lanko pirkimui, kad kitais metais vėl turėtume pakankamai erdvės pažaisti visiems. Registracija – renginiai@juc.lt, išsamesnė informacija ir varžybų nuostatai jau netrukus. Dalyvauja jaunimas – (nuo 14 iki 29 m.), atskirų amžiaus grupių dėl riboto komandų sk. nebus. Registruojantis nurodyti žaidėjų vardus, pavardes, gimimo datas, komandos pavadinimą. Komandoje galimas vienas atsarginis, tačiau nugalėtojų medalių komplektus gaus trys komandos žaidėjai.

JUC 3×3 KREPŠINIO TURNYRO 2016 NUOSTATAI

1. Varžybų tikslai ir uždaviniai
Populiarinti mėgėjų krepšinį Druskininkų mieste.
Prisidėti prie masinio sporto visiems plėtojimo Lietuvoje.
Skatinti sportinę veiklą ir fizinį aktyvumą jaunimo tarpe, didinti jaunimo užimtumą.

2. Varžybų dalyviai
Turnyre negali žaisti LMKL, LKL, NKL ir užsienio profesionalių komandų žaidėjai.
Varžybų metu visi varžybų dalyviai privalo turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
Varžybose gali dalyvauti vaikinų, merginų, bei mišrios sudėties komandos.
Turnyras skirtas jaunimui, jame gali dalyvauti 14–29 m. jaunuoliai.
Turnyras vyks spalio 8 d. (šeštadienį), nuo 11 val.
Varžybų dalyviai ir žiūrovai patys atsakingi už savo ir savo daiktų saugumą.
Renginio metu budės sveikatos priežiūros specialistas.

3. Varžybų organizatorius
Varžybų organizatorius – Druskininkų jaunimo užimtumo centras, partneris – Druskininkų visuomenės sveikatos biuras.
Varžybų organizatoriai pasilieka teisę keisti varžybų organizavimo tvarką ir nuostatus.

4. Komandų registracija
Komandą sudaro trys asmenys. Galima registruoti ir atsarginį žaidėją, tačiau 1–3 vietų medaliai skiriami tik 3 komandos žaidėjams.
„SUMESDAMI KAŠIO SUMETAM ANT KAŠIO“ – simbolinė registracijos turnyre auka – 1 Eur iš kiekvieno dalyvio (3 Eur iš komandos) bus panaudota naujo lanko pirkimui, kad kitais metais vėl turėtume pakankamai erdvės žaisti krepšinį visiems.
Pateikus suklastotus dokumentus ar varžybų metu žaidžiant neregistruotiems žaidėjams, komanda diskvalifikuojama.
Komandos registruojasi el. paštu renginiai@juc.lt arba tel. 864656003, nurodydamos komandos pavadinimą, žaidėjų vardus ir pavardes, gimimo metus ir kontaktinį kapitono tel. nr.
Komandų skaičius ribotas, turnyro formatas priklausys nuo užsiregistravusių komandų skaičiaus.
Komandos pavadinime negali būti necenzūrinių žodžių, jų trumpinių ar įžeidžiančių frazių.

5. Varžybų taisyklės

5.1. Komanda
Kiekvieną komandą sudaro trys žaidėjai (gali būti registruojamas vienas atsarginis žaidėjas).
Visos komandos ir jų žaidėjai turi būti užsiregistravę pas varžybų organizatorius.
Komandos kapitonas privalo komandos narius supažindinti su varžybų tvarkos nuostatais ir taisyklėmis.
Rungtynės pradedamos esant trims kiekvienos komandos žaidėjams. Rungtynių eigoje gali likti ir du komandos žaidėjai.
Varžybų organizatoriai turi teisę diskvalifikuoti žaidėjus ar komandas, jeigu: žaidžia neregistruoti žaidėjai, falsifikuojami tapatybę įrodantys dokumentai ar elgiamasi nesportiškai.

5.2. Varžybos
Prieš kiekvienas rungtynes komandoms leidžiama daryti 2-3 min. apšilimą.
Metant monetą nustatoma komanda, kuri pradės žaidimą iš už 6,25m. linijos. Ji turi pradėti savo ataką perdavimu.
Įmetus kamuolį į krepšį, kamuolys perduodamas kitai komandai, kuri tęsia žaidimą kamuolio perdavimu iš už 6,25 m. linijos. Būtina atlikti bent vieną perdavimą, tik tada galima atakuoti krepšį. Pažeidus šią taisyklę metimas neįskaitomas ir kamuolys perduodamas varžovui.
Atkovojus po krepšiu ar perėmus kamuolį, jis turi būti grąžintas už 6,25 m. linijos (perdavimas- nebūtinas).
Kamuoliui patekus už aikštelės ribų arba teisėjui užfiksavus pražangą (ne metimo metu), kamuolys įmetamas iš už šoninės arba galinės linijos.
Jei varžybų metu susižeidžia žaidėjas, jis turi būti nedelsiant keičiamas. Jei nėra kuo pakeisti, komanda tęsia rungtynes dviese.
Nėra “ginčo” išmetimų. Esant tokioms situacijoms, kamuolys atitenka pakaitomis tai vienai, tai kitai komandai. Pirmasis “ginčo” kamuolys atitenka besiginančiai komandai.
24 sekundžių kamuolio valdymo taisyklė netaikoma.
Žaidėjų keitimus galima atlikti po kiekvieno teisėjo švilpuko (teisėjui leidus).
Rungtynių teisėjas fiksuoja metimus, pražangas, galutinį rungtynių rezultatą
5.2.1. Rezultatas
Rungtynės vyksta 10 min.
10 min. laikui pasibaigus, nugalėtoju skelbiama komanda, surinkusi daugiau taškų. Jei rezultatas – lygus, komandų žaidėjai meta po 1 baudą (iš viso po 3 baudas kiekviena komanda). Jei ir tada neišaiškės nugalėtojas, komandos pakaitomis meta po viena baudą iki pirmos nepataikytos.
Visi kamuoliai, įmesti už 6,25 m. linijos vertinami 2 taškais. Jei iš arčiau – 1 taškas. Tai nustato rungtynių teisėjas.
5.2.2. Pražangos
Jei pražanga padaryta metimo metu, skiriami 1 arba 2 baudos metimai.
Jei žaidėjui metant į krepšį varžovai prasižengia, o kamuolys įkrenta į krepšį, metimas užskaitomas ir kamuolys paliekamas valdyti tai pačiai komandai. Jis įmetamas iš už 6,25m. linijos.
Jei pražanga – nesportinė, metami 1 arba 2 baudos metimai ir dar kamuolys atitenka tai pačiai komandai. Techninė pražanga – 1 baudos metimas ir kamuolio valdymas.
Žaidėjas, padaręs dvi nesportines pražangas, šalinamas iš aikštelės iki rungtynių pabaigos.
Komandai surinkus 4 pražangas, kiekviena kita pražanga baudžiama baudos metimu.
Pastaba. Visose čia neaprašytose žaidimo situacijose teisėjaujama pagal oficialias FIBA taisykles.